jueves, 27 de abril de 2006

Bob Dylan Donostian dohainik!

Uztailaren 11an izanen da, Zurriola hondartzan. Donostiako Jazz Jaialdiak antolatutako bakearen aldeko kontzertu batetarako gonbitea onartu egin du Dylan-ek. Beste talde batzuekin batera izanen da taula gainean, bainan oraindik kartela zehazteke dago. Hala eta guztiz ere, hurrengo egunetan kontzertu handi honen berri eta albiste gehio eskeintzea espero dugu.
Bob Dylan-en doako emanaldi honetan 30mila ikusle izatea espero dute antolakuntzakoek.

3 comentarios:

  1. ez dut uste... de hecho, nik entzunda neukan izenetako bat hau zen. Orain jada ez naiz entzun nuenaz fido...

    Oseake........

    ResponderEliminar
  2. DIOS, DIOS, DIOS!!!!

    Eguerdian enteratu naiz!!! Joder!!! Bua!!!

    Eta orain esaidazue: Bilbao Live jaialdikoak hau hobetuko du???

    ResponderEliminar
  3. jode, beti aurreratzen zarete! hau ere idazten hasia nintzen!

    ResponderEliminar